Search
Close this search box.

اخبار و رویدادها

نشست دوم بررسی سیاست‌های صنعتی کشور در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی

دومین نشست از سلسله نشست‌های «بررسی سیاست‌های صنعتی کشور در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی» که با عنوان «سیاست‌های تأمین ماشین‌ها و تجهیزات کشاورزی» که در روز سه‌شنبه 15 اسفند 1402 در محل این پژوهشکده برگزار گردید، با هدف تبادل نظر پیرامون «چالش‌ها و راهکارهای بهبود نظام بهره‌برداری از ماشین‌های کشاورزی» برگزار شد.

ادامه مطلب »

پیش رویداد نشست دوم بررسی سیاست‌های صنعتی کشور در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی

با توجه به اهمیت موضوع نظام‌های بهره‌برداری از مکانیزاسیون کشاورزی، پیش نشستی در تاریخ چهارشنبه 25 بهمن 1402 با هدف تبادل نظر کارشناسان این حوزه و تدقیق چالش‌ها و شناسایی راهکارها به منظور ورود دقیق‌تر به مباحث مرتبط با دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی بررسی سیاست‌های صنعتی کشور در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی که تحت عنوان «چالش‌ها و راهکارهای بهبود نظام بهره‌برداری از ماشین‌های کشاورزی» در اواسط اسفند ماه برنامه‌ریزی شده است، برگزار شد.

ادامه مطلب »

قانون جهش تولید دانش‌بنیان؛ بارقه امیدی بر صنعت ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات خطوط تولید

نشست تخصصی «سیاست‌های توسعه صنعت ساخت داخل ماشین‌آلات صنعتی و چالش‌های سیاست‌گذاری در سطح ملی» در تاریخ پنجشنبه 12 بهمن 1402 و به عنوان یکی از نشست‌های تخصصی هفدهمین کنفرانس ملی و سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار گردید.

ادامه مطلب »

سلسله نشست‌های تخصصی بررسی سیاست‌های صنعتی کشور در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی

اولین نشست از “سلسله نشست‌های تخصصی بررسی سیاست‌های صنعتی کشور در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی” با محوریت موضوع “سیاست‌های تأمین ماشین‌ها و تجهیزات کشاورزی” با هدف تبیین رویکردها و تلاش برای دستیابی به رویکردی واحد با حضور ذی‌نفعان و بازیگران کلیدی این حوزه برگزار گردید.

ادامه مطلب »

معرفی پلتفرم ماشین بازار

در این جلسه که به صورت حضوری و با حضور همه اعضاء برگزار شد، جناب آقای محمدی مدیر عامل شرکت همکاری‌های صنعتی امین فناوران پردیس (ماشین بازار) به معرفی پلتفرم ماشین بازار و خدمات آن به حاضرین پرداخت.

ادامه مطلب »